Новини за рекламна индустрия
Рекламният гигант Publicis обяви спад на органичните приходи
23.07.2020
Над 122 млн. лева е обемът на дигиталната реклама в България за 2019 г.
09.07.2020
IAB България представя проучването за дигиталната реклама у нас AdEx 2019
29.06.2020
България е осма в Европа по ръст на разходите за дигитална реклама за 2019 г.
06.06.2020
Апетитът на YouTube към телевизионната реклама се сблъсква с предизвикателства
01.06.2020
Геймингът вероятно е помогнал на Tencent да понесе удара от коронавируса
12.05.2020
Новият отчет на WPP разкрива колко сериозен е сривът в рекламната индустрия
29.04.2020
Спадът в рекламата може да не подмине Facebook и Google
17.04.2020
Publicis предупреди за безпрецедентно оттегляне на рекламни бюджети
14.04.2020
Ползването на Facebook скача, но рекламите ги няма
25.03.2020
Сандбърг: Никой не знае колко силен ще е ударът за рекламната индустрия
17.03.2020
Прогнозата на най-голямата рекламна агенция в света срина сцената на акциите ѝ
27.02.2020
Рекламата през 2020 г. ще бъде по-автентична
26.12.2019
Йоана Замфир: Макроикономическите сътресения влияят на рекламния пазар
23.10.2019
Дорис Данер: Нито една индустрия не е консервативна, когато става дума за реклама
03.10.2019
Facebook Watch привлича все повече рекламодатели
29.07.2019
Noble Academy събира у нас световни имена от рекламния бизнес
29.07.2019
Рекламните инвестиции в България забавят темпото на растеж
25.06.2019
Рекламодатели, агенции и социални мрежи ще се борят с онлайн заплахите
18.06.2019
Ръстът на глобалните рекламни инвестиции се забавя, в България се запазва
13.06.2019
Nintendo доминира телевизионните гейминг реклами
22.04.2019
Publicis придобива дигиталната маркетинг компания Epsilon за 4,4 млрд. долара
14.04.2019
Дигиталните медии ще движат глобалните рекламни инвестиции и през 2019 г.
14.01.2019
Google се прощава с имената AdWords и DoubleClick
27.06.2018
Как Златан Ибрахимович печели от Световната купа без да играе?
23.06.2018
Световното по футбол - рекламният джакпот за телевизиите
17.06.2018
Кризата на пазара на дигитална реклама
11.05.2018
Netflix иска да съживи аналоговите рекламни билбордове
08.05.2018
Напускането на Сорел оставя WPP изключително уязвима
16.04.2018
Ръководителят на най-голямата рекламна агенция в света напусна поста си
15.04.2018